klik2 jaa

Saturday, January 23, 2021

PKP lagi kita weiii

Assalamualaikum wbt,
kini muncul kembali kita..sekian sepi
tanggal 23hb jan21, Negara ku Malaysia masih lagi dalam PKP hingga 04 feb.
berikutan kes covid19 kian bertambah.
aku masih bekerja seperti biasa....tiada lagi cuti free seperti PKP 1 dulo.
Apa2 harap kita semua tabah hadapi ujian niee..

*pkp
perintah kawalan pergerakan
segalanya ada hadnyaa.
sentiasa kekal dirumah

Monday, January 6, 2020

welcone 2020

2020.....aku masih dipinjamkan nafas,
Alhamdulilah pahit,manis kehidupan

Assalamualaikum wbt...12 Jamadil Awal 1441H

Tuesday, March 12, 2019

saja je

seni itu indah......





kini muncul kembaliiii

Assalamualaikum wbt...
salam 12/3/19 @5rejab 1440h

Masa bergerak pantas, pejam celik dah nak masuk Ramadhan.Moga dipanjangkan umur InysaAllah.
Macam2 cerita saling berganti, lumrah hidup sebagai manusia ,Anak2 kian membesar , aku pulak kian tua dah 4siri katakan.cia2

apa lagi nak coret,,ek

kalau ikutkan macam2 cerita ada,aku simpan dulo  .

temu lagi InsyaAllah

Sunday, January 15, 2017

15 dah tahun2017


Assalamualaikum wbt....16Rabiul akhir 1438H
pejam  celik,pejam celik dah 15 hari tahun 2017,aku dah meniti usia 40an,anak2 semua dah sekolah.Yang sulongnya ting3,alyaa udah ting1 syukur lulus upsr16 jadilah dapat 1A pun , la niee rezeki dapat masuk kelas aliran Agama.....mudah-mudahan berjaya hendaknya,kauthar yang no3 udah tahun5 dan putera yang seorang Uwais udah tahun1.
Semua sekolah time pagi.
Cabaran membesarkan anak2 la niee kian penuh cabaran, ngan sekolahnya.Syukur aku dapat bonus dari majikan aku.Lepas jugak duit2 buat anak2..hehe
Rezeki tak terhad pada duit jea...luas rezeki bagi kita.Pada ALLAH aku berserah.
sambung.....


Sunday, December 11, 2016

intai dari celahan


12 Rabiul Awal 1438

seribu makna ,beribu pengertian di balik nya.
Assalamualaikum wbt.....

PKP lagi kita weiii

Assalamualaikum wbt, kini muncul kembali kita..sekian sepi tanggal 23hb jan21, Negara ku Malaysia masih lagi dalam PKP hingga 04 feb. beriku...

a

Jom Baca

my churp-churp

BAHULU DAN RAKAN-RAKAN SDN BHD.

BAHULU DAN RAKAN2 SDN BHD.

Bahulu dan Catitan Teman-teman

Grab This Widget

a

Peringatan




Ini adalah blog peribadi.pendapat yang adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana2 pihak ke 3 atau4

Harap anda faham yea..buat macam blog ada sendiri
apa2 pendapat sila komen untuk memantapkan lagi blog BS nii.Terima kasih ,daun keladi.



Kerjasama Anda Amat Dihargai

Bahulu Studio.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...