klik2 jaa

Saturday, January 28, 2012

proton..kiter !!

kereta pertama Malaysia dinamakan Proton SAGA? Sebelum kereta tersebut dilancarkan, Proton telah mengadakan pertandingan untuk menamakan kereta tersebut dan menerima 102,823 penyertaan dari seluruh rakyat Malaysia.

Nama SAGA telah dipilih berdasarkan maksud:

S - Safety
A - Achievement
G - Greatness
A - Ability





Terbukti memang gagah&perkasa



apa jua keadaan mampu di gunakan ,berbaloi sungguh kan !

Saturday, January 14, 2012

Dah setahun 3 bulan rupa nya...anak ayah niii..!!


 beraksi...bersama si manggis....bukan main berpossing lagi
lepas makan.....main time..!!! yahoooo



 main..jgn tak main..kang ayah kena kemas kan......
















tuu..lah saja., coret-coret untuk hari niii........

Saturday, January 7, 2012

Tahun baru ..!!!!!! 12

Hari nii dah masuk hari ke7 tahun 2012
kehidupam masih jugak cam tuu, tahun je yang berubah-ubah tapi kehidupan tetap sama kan !
kita hanya mampu merancng , tapi ALLAH yang menentu segala-gala nya.
Tiada harapan setinggi gunung yang mampu aku letakkan ,cukuplah dengan apa yang ada...agar di murahkan rezeki ,sihat sejahtera,buat anak2 aku agar dapat kejayaan semasa belajar..dan mendapat rahmat dari Nya .
Amin........

welcone 2020

2020.....aku masih dipinjamkan nafas, Alhamdulilah pahit,manis kehidupan Assalamualaikum wbt...12 Jamadil Awal 1441H

a

Jom Baca

my churp-churp

BAHULU DAN RAKAN-RAKAN SDN BHD.

BAHULU DAN RAKAN2 SDN BHD.

Bahulu dan Catitan Teman-teman

Grab This Widget

a

Peringatan




Ini adalah blog peribadi.pendapat yang adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana2 pihak ke 3 atau4

Harap anda faham yea..buat macam blog ada sendiri
apa2 pendapat sila komen untuk memantapkan lagi blog BS nii.Terima kasih ,daun keladi.



Kerjasama Anda Amat Dihargai

Bahulu Studio.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...