Jom Baca

Thursday, December 15, 2011

Lanun-lanun darat.......ARghhhh

Gambo-gambo" ni Bahulu rakamkan semasa perjalanan pulang dari pantai timur..al maklum lah kita nii bersempadan ngan...negara Siam.""kap kung kap " hehehe
bukan apa kat sana nun...minyak sangat mahal berbenor.kalo tak di pantau..alamat nya..bantuan kerajaan untuk rakyat malaysia habis di sapu oleh lanun-lanun darat nii.
apa2 pun  hargai lah apa yang kita ada.....agioss

minyak oh minyak....



 sentiasa di pantau...lanun-lanun darat tunggu peluang nak samun  je!
sekali lanun2 isi minyak.....beratus-ratus ringgit walhal kereta kecik je!..amat tak logikk aku niii isi full tank Rm 90..bole pakai 700km

 mereka sedia berkhidmat demi negara..Tahniah



1 comment:

Ummi Hanie @ AnNisa Fadzil said...

xbaek mncuri kan ... xberkat pun duit tu ... haih