Jom Baca

Sunday, January 27, 2013

aku ingin terbang..


بسم الله الرحمن الرحيم






gelagat anak2 BS bila dapat main2 kat taman...jenuh nak layan,apo yang penting HAPPY

8 comments:

Dr Singa said...

3 boys?

bagus tu!!

Kakzakie said...

Kalau boleh nak terbang dah lama terbang ye anak-anak. Auntie yg dah tua ni pun ingin juga happy macam anak-anak tau:)

Terima kasih jejak rumah kakak. Follow sini juga yg ke 267.

Mohd Pk said...

3 girls,only 1 boys ler Dr Singa..he3
sama2 jugak Kakzakie kerna sudi bertandang sini :)

CiKPuaNLawA said...

nice....

salam ... saya singgahhh ni....

tasekM said...

bahagia je jd budak2 eh..?

aQu Mad said...

kat mana ni bro ? taman mana satu ni..

Nurr Kasih said...

salam singgah..
happy je mereka kan. seronok dapat main kat taman :)

Tinta Lana said...

Masa2 umur ni sja nak melayan diorg kan BS :)

Esok dah besar..takda dah suma ni. Sorg2 ada komitmen bila dah dewasa ti. ^_^