Jom Baca

Monday, November 3, 2014

apo cerita ya..!!! hantam saja labu

Assalamu'alaikum warahmatullah
BismillahirRahmanirRahiiim...11Muharam 1436 ..biasalah rutin hari Isnin , tugas&amanah pada majikan dilaksanakan "adatlah makan gaji" .Segala tugas perlu disiapkan ikut jadual yang ditetapkan.
Coret2 di kala malam hari sambil layan filem klasik Nasin Do re mi, walaupun dah berpuloh-poluh kali 
tengok ,,,tak jugak2 jemu.Itu lah kuatnya aura filem dulo2 aku pun membesar bersama-sama filem nie.

lakonan mereka tetap di hati..


apa lagi yaaa....sambil dok layan mr Dooo " .......bulan 11 hujung bulan nie dah nak Cuti Sekolah pulak..kena stanby bajet untuk sekolah anak2 pulak. Tahun depan yang sulong nak naik tingkatan satu, yang no 2 naik darjah5 , yang ke3 naik darjah 3 dan putera teruna aku nak masuk pra-sekolah umur 5 tahun pulak. Lupa pulak petrol ron95 dah naik 20 sen menjadirm2.30 perliter, la nie aku isi petrol pun ikut liter ...rasa2 lagi mudah kot nak bajet., Tahun depan pun GST pun dah maiii.Entah lah
mungkin bajet bulan pun naik jugak sebabnya ada barang yang akan kena cukai.
Harap2 ada Bonus dari Majikan aku tahun niee...AMIN

gambo cuti yang lalu..Ganu yang lalu...




sambong lagi lah..!!!!!!!!!!!!!!!




No comments: