Jom Baca

Friday, February 4, 2011

Aku dan Bahulu

3/2/2011 dengan rasmi nya aku memulakan  tulis blog...sekadar ingin berkongsi apa yang patut jer,yang tak berapa patut-patut aku buang dalam tong sampah ..hihihi
 hari ini juga CNY ,tahun arnab kata kan...org cina cakap tahun arnab nii sesuai untuk buat harta dan lain2 kata mereka ..ada tuah...Nak jadi kebetulan aku pun lahir dalam tahun ARNAB jugakkk..
kira-kira nii tahun aku jugakkk


   ni lah tajuk ikon blog aku..pasti ramai yang kenali nya...Bahulu makanan tradisi orang melayu sejak dahulu lagi.Too ler sebab aku pilih nama Unik&Antik.ok lah too pembuka bicara ku

1 comment:

ibuintan said...

Baulu... suka sangat dengan kuih baulu ni, cecah ngan kopi o...ngam sungguh

Selamat berblog