Jom Baca

Friday, February 4, 2011

Bahulu dan LTDL....taiping


gambo2 kenangan LTDL 2011 kat Taiping nie.Bukan senang diorang nk datang sini tau.Tambah lak kali ni start lumbanyer kat Taiping .Seingat bahulu..,dulu de sekali LTDL datang Taiping.Masa tu tamatnyer kat sini.Dah 7 tahun gak rasanyer. .Tgk la lama tak lama baru LTDL tu dtg balik ke Taiping nie.
Kat area zoo.nie.jalan.....huhhhhh...dasyat....  .Udah le ye,meh le kiter tgk gambo2 sekitar LTDL kat Taiping yang dapat bahulu snap kan sebagai kenangan,ntah bila pulak nak mai....balik ye............................................










3 comments:

ibuintan said...

Salam Baulu,

kat Kuala Pilah pun ada juga hari Ahad lepas, permulaan perjalanan ke Jasin kalau tak silap, tak dapat pergi sebab hujan lebat...

Tuan Penasihat said...

waaaa...
seronokkan kalau dapat tengok live.
mesti meriah.

Bahulu said...

ibuintan...
kat sini pun hujan juge,tapi xlebat sangat...rintik2 je.hujan ke tak ujan orng berderet gak tunggu

Tuan Penasihat....
mmg de kelainanannya bila dpt tgk live ni.