Jom Baca

Saturday, February 19, 2011

Pemakan kuih bahulu + karipap telur

Tajuk :karipap telur
Tuan@Puan empunya : deeja
 


Catatan kedua tuk ari nie....Ari nie nak citer pasal masak memasak je.Bukanlah rajin sangat pon memasak tapi memng dah kena masak.Buat camne pon,memasak tu dah jadi satu tanggungjawab buat aku.Sedap ke tak sedap tu belakang citer.Tapi,percayalah...anak2 mesti cakap apa yg mama diorg masak tu sedap meskipon owng len cakap...huh,cmni kata sedap.Air tangan ibu tu satu anugerah,sentiasa sedap je meskipun masak telur goreng....

 sedapkan....kalau nak sesedap lagi KLIK jer DeEJa

2 comments:

suri solehah said...

seronok bila masak anak2 kata sedapnya ma..hehe..salam kenal

orang muo said...

karipap telur...sedap