Jom Baca

Sunday, February 27, 2011

Bersantai bersama ....Bahulu


 hak nii tak yah cite.......kita masuk mulut jerr

Bahulu sekeluarga memang sllu g Cameron.Dalam setahun tu de gak 3,4 kali.Tapi tahun ni tak berkesempatan lagi..Maklumlah bila anak dah sekolah masa dah rasa cam terhad sangat..Kalau dulu bila ada masa terluang je,isi minyak kereta,jalan je lah....
Apa yang penting Happy ....Cuaca sejuk@dingin too yang best.

itu lah al kisah nya..............
santai bersama Bahulu and family....

6 comments:

Gen Fujita said...

Syok ya makan strawberry. Tapi sayang buah ni kalau tak simpan tempat sejuk, cepat pulak dia rosak.

GadisGula-gula said...

comel2 ye anak tu.. ahha~ rasa macam nak cubit je sorang2.. haha~

whitecappuccino said...

shot yg pertama tu..sangat menarik!
seronok bersama family

Bahulu said...

to Gen Fujita>>buah too beli terus makan jer kalau simpan alamatnya lebam

to GadisGula-gula>>comel..hehehe tapi nakal bebenor budak too

to whitecappuccino>> aksi spotan

anaiha yusof said...

ade dslr kan,ana teringin nak ade satu nak belajar tangkap2 gamba nie,tapi pulus takde nak beli kene kumpul duit dulu,semangat nak belajar sebab mak pun galakkan =)))))))

Scarlett O'Hara said...

Alangkah bahagianya kalau saya ada anak cam tu!