Jom Baca

Thursday, March 24, 2011

mac ....... usia ku kian bertambah

  • Setiap  Mac  pasti akan tiba setiap tahun...dengan itu jugak umur ku kian bertambah..kini dah masuk 36 tahun aku hidup di bumi ALLAH niii.
    pelbagai dugaan dan cabaran bermula zaman kanak-kanak,alam remaja dan kini alam Rumahtangga.
    Alam RumahTangga!!!!!!
    ni lah alam yang paling mencabar bagi hidup sebagai insan.............Amanah serta Tanggungjawab terhadap Isteri dan anak-anak...dalam pelbagai aspek.

    Terima Kasih Daun Keladi Bahulu ucap kan pada Rakan2 Facebook yang ucap Selamat Hari Lahir.....klik jer kat   .. Buku Biru ku

    kata2 korang dah cukup bagi diri ini........


    Bahulu dan Family hanya buat sambutan kecil-kecilan kat umah ..Anak-anak yang dah tak sabar-sabar nak makan Kek hari jadi ayah .....

    dah masuk alam macho niii cukup lah kita di ingati oleh yang tersayang......




    nota air mata:    TERIMA KASIH BUAT SEMUA









4 comments:

cik ayin said...

hepi besday too :)go

whitecappuccino said...

selamat ulangtahun..semoga bahagia selalu

Gen Fujita said...

Selamat hari jadi. Semoga panjang umur murah rezeki.

Bahulu said...

Terima kasih buat kalian....Amin